Sunday, February 28, 2010

TAK SANGKA JUMPA FARID KAMIL

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatu.... hye... hari ni aku, bngun lewat cbb tdoq awal.. mcm biasalah , bngun mandi n gosok gigi,, pukul 10 pg fatin tepon aku , dya tnya nak pi tasek ar,,, aku kta la nak,, aku pon pi la umah dya pukul 11.45 pg..

kami pon bertolak dengan menaiki motosikal, laju pnya laju, sampailah ke tempat persinggahan, jitra mall,, aneka, niat hati nak tgok wayang, tp x da duet.. huhuhu,,,,, kesian2, kami pon jln jln la msuk mall,,

dngan tidak disangka2 aku ternampak farid kamil sedang menuju ke tingkat atas sekali.. panggung wayang... kami pon ikot la, ingatkan ada pa,, ada promosi filem v3-samseng jalanan.. pehh,, encem gila...

selain farid, intan ladyana ngan lisa surihani pon ada,, semua segak2. aku pon dgn excitednya pi la dgq ucapan dpa,, peh x sangka la katakan,,, duet x da nk tgok wyg, tpi lantak argh... aku dpt stu poster v3 samseng jalanan.. siap ada tnda tgn lg,,

lps tu sesi bergambaq dgn dpa,, ada gmbaqnya,, tp x leh tunjuk lg cbb gambaq tu x masukkan ke komputer lg, nnt klu dah msuk, aku tunjukan.. hehehe,, lps dah ambek gmbaq aku pon dgn bangganya salam la dgn farid kamil peh syoknyaaaaa,,,,,

itu lah serba sedikit cerita pasai x sangka aku jumpa farid kamil... hehehe, ok lah aku chow dlu,,, bye....

No comments:

Post a Comment